دسته بندی تبلیغاتی
آگهی های فروش دامنه با موضوع تبلیغاتی
GozineAlef.ir
آگهی فروش دامنه گزینه الف
دامنه گزینه الف مناسب برای کسب و کارهای آموزش محور، استخدامی ها و مشاغل و کنکور
AmiranGFX.ir
آگهی فروش دامنه امیران جی اف ایکس
امیران جی اف ایکس یا امیران گرافیک - مناسب برای وبسایت سفارش تولید محتوا یا وبسایت فروش فایل و محتوای گرافیکی، کانون های...
MisterTakhfif.ir
آگهی فروش دامنه میستر تخفیف
میستر تخفیف یا آقای تخفیف - یک دامنه زیبا و خاص مناسب برای فعالیت های تبلیغاتی و تخفیفات گروهی
HaminPayam.ir
آگهی فروش دامنه حامین پیام
حامین پیام - مناسب برای کسب و کار در زمینه خدمات تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه (پنل اس ام اس)
HaminGroup.ir
آگهی فروش دامنه حامین گروپ
حامین گروپ - حامین به معنای حامی و پشتیبان - یک نام زیبا مناسب برای شرکت ها و کسب و کارهای تبلیغاتی، تجاری
AjabMatlabi.ir
آگهی فروش دامنه عجب مطلبی
عجب مطلبی - یک دامنه خاص و رند مناسب برای وبلاگ یا وبسایت خبری و چند رسانه ای
DrCard.ir
آگهی فروش دامنه دکتر کارت
دکتر کارت - مناسب برای کسب و کار در زمینه کارت ویزیت آنلاین یا مجازی یا سفارش کارت ویزیت
SibNetwork.ir
آگهی فروش دامنه سیب نتورک
سیب نتورک - نتورک به معنای شبکه - یک نام زیبا مناسب برای شرکت ها و کسب و کارهای تبلیغاتی
TalaKart.ir
آگهی فروش دامنه طلاکارت
طلاکارت - یسک دامنه بسیار زیبا و رند مناسب برای کسب و کار در زمینه طلا و همچنین کارت ویزیت مجازی
ZarinMohtava.ir
آگهی فروش دامنه زرین محتوا
زرین محتوا - مناسب برای راه اندازی وبسایت سفارش تولید محتوا
MyBillbord.ir
آگهی فروش دامنه بیلبورد من
بیلبورد من - مناسب برای راه اندازی وبسایت تبلیغاتی و آژانش تبلیغاتی
PiazmandiHa.ir
آگهی فروش دامنه پیازمندیها
پیازمندیها - بر وزن نیازمندیها - مناسب برای راه اندازی وبسایت نیازمندی های آنلاین
GilanEvents.ir
آگهی فروش دامنه گیلان ایونتز
گیلان ایونتز - ایونت به معنای رویداد - مناسب برای راه اندازی وبسایت نمایش رودیدادهای استان گیلان
jaTablighi.ir
آگهی فروش دامنه جا تبلیغی
جا تبلیغی - به اسم بامزه و رند مناسب برای راه اندازی وبسایت نیازمندی با قابلیت ماندگاری بالا در ذهن
oonChand.ir
آگهی فروش دامنه اون چند ؟
اون چند ؟ - یک دامنه خاص و زیبا با موضوع فروشگاهی و ویترین آنلاین
PalizCard.ir
آگهی فروش دامنه پالیز کارت
پالیز کارت - مناسب برای کسب و کار در زمینه طراحی کارت ویزیت یا کارت ویزیت هوشمند
ReelsHa.ir
آگهی فروش دامنه ریلزها
ریلزها - مناسب برای راه اندازی یک وبسایت ایرانی برای کسب و کار رو ریلز های اینستاگرام
NFCYar.ir
آگهی فروش دامنه ان اف سی یار
ان اف سی یار - تکنولوژی ارتباطی - مناسب برای کسب و کار در زمینه چیپ های NFC و کارت ویزیت های هوشمند
TopReals.ir
آگهی فروش دامنه تاپ ریلز
تاپ ریلز - مناسب برای راه اندازی یک وبسایت ایرانی برای کسب و کار رو ریلز های اینستاگرام
MyBilbord.ir
آگهی فروش دامنه مای بیلبرد (بیلبرد من)
مای بیلبرد (بیلبرد من) - مناسب برای وبسایت نیازمندی های آنلاین. به همراه این دامنه، دامنه MyBilbord هم تقدیم میشود.
GiftAva.ir
آگهی فروش دامنه گیفت آوا
گیفت آوا - مناسب برای راه اندازی فروشگاه محصولات و هدایای صوتی و هنری به عنوان مثال فروش آنلاین تابلو های موزیکال
CafeKoo.ir
آگهی فروش دامنه کافه کو
کافه کو / یک دامنه مناسب و کوتاه برای وبسایت یا اپلیکیشن معرفی کافه ها و رستوران ها
KasebKala.ir
آگهی فروش دامنه کاسب کالا
کاسب کالا / یک دامنه خاص برای راه اندازی مرکز ارتباط ومبادله کالا بین فروشندگان اصناف مختلف
dr-Online.ir
آگهی فروش دامنه دکتر آنلاین
دکتر آنلاین / مناسب برای راه اندازی وبسایت رزرو نوبت پزشکان و مشاوره آنلاین
NFCMarket.ir
آگهی فروش دامنه ان اف سی مارکت
ان اف سی مارکت / مناسب برای کسب و کار در زمینه چیپ های nfc و کاربرد آن در رستوران ها، مراکز تجاری، تبلیغات آنلاین و ...
Divarche.ir
آگهی فروش دامنه دیوارچه
دیوارچه / مناسب برای راه اندازی وبسایت آگهی و نیازمندی / دارای پتانسیل بالا در قرار گیری در ذهن کاربران
HashtagNet.ir
آگهی فروش دامنه هشتگ نت
هشتگ نت - مناسب برای کسب و کار در زمینه تبلیغات آنلاین و شبکه سازی
Takhfifaro.ir
آگهی فروش دامنه تخفیفارو
تخفیفارو / مناسب برای راه اندازی وبسایت معرفی کد تخفیف برندهای معروف
NimeVaght.ir
آگهی فروش دامنه نیمه وقت
نیمه وقت / مناسب برای راه اندازی وبسایت کاریابی و آگهی های استخدامی
تبلیغات آنلاین چیست ؟
تبلیغات آنلاین عبارت است از هر فعالیتی که از اینترنت برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی درباره محصولات و خدمات مشخصی استفاده میکند.
طبق این تعریف در تبلیغات آنلاین سعی میکنیم پیامی را به مخاطب مورد نظر برسانیم تا درباره محصول یا خدمت ما آگاه شود یا فعالیتی را انجام دهد که این ارسال پیام یا از طریق اینترنت است یا اینترنت به همراه کانالهای دیگری مثل تلویزیون و…
مزایای تبلیغات آنلاین چیست
مزایای تبلیغات آنلاین به طور کلی در 3 دسته خلاصه میشود. این مزایا نسبت به تبلیغات از نوع سنتی است:
کم قیمتتر و پر مخاطبتر است
برای تبلیغات آنلاین نسبت به روشهای تبلیغات سنتی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال شما برای بیلبورد گرفتن در بزرگراههای شهر تهران ممکن است تا 10 میلیون تومان ماهیانه برای هر مترمربع بپردازید. قیمتهای هر دقیقه تبلیغ در صدا و سیما نیز اعدادی بسیار بزرگ است اما در تبلیغات آنلاین محدوده قیمتها خیلی خیلی متفاوت است.
قابل اندازهگیری است
مزیت خیلی مهم تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی در قابلیت اندازهگیری معیارهایی است که شاخص موفقیت یا شکست نسبی یک کمپین تبلیغاتی هستند. به عنوان مثال هنگامی که شما قصد دارید در تلویزیون یک آگهی تبلیغاتی نمایش دهید چگونه میخواهید بدانید که تبلیغ شما موثر بوده است یا خیر. نهایتاً تخمینهایی از این دست خواهید داشت که چند نفر ممکن است شبکه تلویزیون مورد نظر شما را در هنگام پخش تبلیغ ببینند. این موضوع را مقایسه کنید با یک کمپین تبلیغات آنلاینی که تبلیغدهنده میتواند به طور دقیق بداند که چند نفر تبلیغ را دیدهاند، چند نفر روی آن کلیک کردهاند و به سایت مورد نظر ما رفتهاند، چند نفر فعالیت مورد نظر ما مثل خرید را کامل انجام دادهاند، چند نفر در میانه راه پشیمان شدهاند و حتی میتوان آنهایی را که در هر یک از این دستهها قرار گرفتهاند شناسایی کرد و تبلیغات مجزایی برای همان دسته نشان داد. حال شما با دانستن چنین اعداد و ارقامی به خوبی میتوانید بدانید که تبلیغات شما چقدر موفقیتآمیز بوده است.
قابل شخصیسازی کردن است
مثال مقایسهای دیگری میزنیم از یک تبلیغات سنتی مثلاً پخش تراکت با تبلیغات آنلاین. پس از اجرای کمپین تبلیغات تراکتی ممکن است عدهای به تبلیغات شما علاقهمند شده و مشتری شما بشوند، عدهای هم بیتفاوت باشند و عدهای هم اصلاً از آن رضایت نداشته باشند. حال شما قصد دارید تا بدانید چه کسانی مشتری شما شدهاند تا به آنها خدمات بیشتری بدهید که به یک مشتری وفادار تبدیل شوند و بدانید چه کسانی بیتفاوت بودند تا بخواهید تخفیفاتی قائل شوید که اولین خرید خود را انجام دهند. در هر صورت شما امکان انجام این کارها را ندارید چرا که شما نهایتاً دو سبک تراکت چاپ خواهید کرد و نمیدانید که مشتریان از غیرمشتریان چگونه جداسازی شوند. اما در تبلیغات آنلاین خیلی ساده میتوانید انواع مشتریان خود را بخشبندی (Segmentation) کنید و برای هرکدام تبلیغ منحصر به فرد خود را ارسال کنید. حتی این دستهبندی میتواند جزئی باشد مثل این دسته کاربر: کاربری که از کمپین X به سایت ما آمده و Y ثانیه در صفحه فرود ما بوده است، به صفحه پرداخت هم رسیده اما پرداخت خود را تکمیل نکرده است.حال شما دقیق این کاربر را میشناسید و منحصر به فرد خودش برایش پیامی ارسال میکنید.
میخواهیم با انواع تبلیغات آنلاین آشنا شویم
تبلیغات نمایشی (Display Ads)
با سابقهترین نوع تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی است. مصداق این نوع از تبلیغات را معمولاً در بنرهایی دیدهاید که اطراف سایتها در صفحات اصلی یا داخلی یک سایت، در سایدبار یا میان یک مطلب میبینید. یا همچنین در برخی اپلیکیشنها و گیمهای موبایل میبینید که بنرهایی تبلیغاتی وجود دارند. این بنرها بسته به جایگاهی که در سایتها و اپهای پربازدید ایران ممکن است قرار بگیرند اندازههای گوناگونی خواهد داشت. همچنین حالتهای طراحی متفاوتی نیز میتوانند به خود بگیرند.
بنرهای ثابت یا بنرهای متحرک (GIF) و یا بنرهای انیمیشن (HTML5) سه دسته اصلی این نوع بنرها هستند. در بنرهای ثابت تنها یک تصویر میبینید، در بنرهای متحرک میتوانید چندین تصویر و یا نوشته به فرمت GIF نمایش دهید، در HTML5 نیز ظاهر طراحی شبیه GIF است با این تفاوت که هر تصویر یا فریم از بنر میتواند به لینکی جداگانه متصل باشد. در این نوع از تبلیغات نمایشی، تبلیغدهنده میتواند در ازای تعداد نمایشی که توسط کاربران انجام شده پول آن را پرداخت کند.
تبلیغات کلیکی (Cost Per Click)
در این نوع از تبلیغات آنلاین شما به ازای تعداد کلیکی که در تبلیغات خود دریافت کردهاید پول تبلیغ خود را پرداخت خواهید کرد. بسیاری از کمپینهایی که به صورت پرداخت در ازای نمایش هستند می توانند کلیکی نیز باشند.
تبلیغات همسان (Native Ads)
به مرور به دلیل زیاد شدن تبلیغات نمایشی در بسیاری از سایتها و ایجاد مزاحمت نسبی برای خواننده مطالب سایت ناشر، سبک جدیدی از تبلیغات اینترنتی ارائه شد که در آن تبلیغها به صورت همسان و همشکل با قالب صفحه سایت درآمد تا مخاطبان بتوانند بهتر مطالب خود را مطالعه کنند و بعد روی تبلیغ جذاب از نظر خودشان کلیک کنند. در این نوع از تبلیغات نیز، تبلیغدهنده میتواند در ازای هر کلیک پرداخت انجام دهد.
هدفگیری مجدد (ریتارگتینگ، Retargeting)
در این نوع از تبلیغات آنلاین شما میتوانید هر کاربری که مثلاً از طریق تبلیغات همسان به سایت شما آمدهاند را هدفگیری کنید که در هر سایت پربازدید دیگری که میروند باز تبلیغاتی از شما ببینند تا اعتبار شما در چشم آنان بیشتر شده یا احتمال خریدشان مضاعف شود.
گوگل ادز (Google Ads)
همانطور که میدانید شما میتوانید با گوگل ادز (ادوردز) در کلیدواژههای مورد نظرتان در صدر نتایج گوگل ظاهر شوید. گوگل از شما در ازای این نیز به ازای هر کلیک به ارز بینالمللی دریافت وجه خواهد داشت. این نوع از تبلیغات آنلاین در کنار بهینه سازی سایت میتواند شما را در جستوجوی مشتریان بالقوه خودتان بهتر و معتبرتر نشان دهد. کلیدواژههایی که به دنبال جذب جستوجوکنندگان آن هستید اگر کلید واژههای پر رقابت باشد هزینههای بیشتری به ازای هر کلیک باید در نظر بگیرید تا بتوانید تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهید.
تبلیغات متنی (Text Ads)
در تبلیغات متنی، شما میتوانید طبق مدل مرسوم سنتی تبلیغ متنی در روزنامهها یا رپورتاژ آگهی، این بار در نسخه دیجیتال روزنامهها و خبرگزاریهای معتبر متن رپورتاژ خود را منتشر کنید. طبیعی است که در این باره خبرگزاریها و سایتها هر کدام سیاستهای قیمتی خاص خود را دارند و همچنین مخاطبان مخصوص به خود.
تبلیغات صوتی (Audio Ads)
همه ما مصداق این نوع تبلیغات را غالباً در رادیو شنیدهایم، اما این تبلیغات صوتی رادیویی مزیتهای تبلیغات آنلاین که گفته شد را ندارد. تبلیغات صوتی در رسانههای شنیداری آنلاین نیز میتواند رخ دهد. به عنوان مثال شما از این نوع تبلیغات میتوانید در رادیوهای اینترنتی استفاده کنید، همچنین در پادکستهای آموزشی اینترنتی، پادکستهای سرگرمکننده اینترنتی، قبل از شروع کتابهای صوتی، سایتهای پخش موسیقی قبل از شروع هر موسیقی و … . برای اجرای چنین تبلیغاتهایی نیز معمولاً باید مستقیماً با صاحب رسانه صوتی وارد مذاکره شوید چرا که هر کدام سیاستهای قیمتگذاری و محتوایی خاص خود را دارند.
تبلیغات ویدیویی (Video Ads)
در این نوع تبلیغات شما محتوایی ویدئویی آماده میکنید و آن را در رسانههای فارسی ارائه میدهید. طول این ویدئوها معمولاً کوتاه است و حاوی پیامی برای دعوت از مشتری به انجام فعالیت. انتشار این ویدئوها برای تبلیغات میتواند در گیمهای موبایلی باشد یا سیستمهای اشتراک ویدئو مثل یوتیوب یا تلویزیونهای اینترنتی یا …
تبلیغات ایمیلی (Email Ads)
پیشتر در ایران چنین تبلیغاتهایی بسیار رواج داشت به گونهای که بانکی از ایمیل خریداری میشد و به صورت انبوه برای آنها ایمیل تبلیغاتی ارسال میکردند. به مروز این حالت اسپم و مزاحمت تبلیغات ایمیلی درحال کمرنگ شدن است و شیوه صحیحتر آن در حال رشد است. در حالت صحیح تبلیغات ایمیلی شما باید با اجازه خود کاربر در ازای ارائه خدماتی، ایمیل او را دریافت کنید و بعد مناسب با علائق وی در فواصل زمانی مشخص تبلیغهایی برای او ارسال کنید. این شیوه صحیح تبلیغات آنلاین ایمیلی بسیار موثر بوده و در وفادارسازی مشتریان بسیار به شما کمک خواهد کرد. همچنین خود سیستمهای جیمیل، یاهو، ام اس ان و … نیز خدمات ارسال ایمیل گروهی تبلیغاتی بسته به شرایط جغرافیایی هر کاربر را ارائه میکنند.
تبلیغات شبکههای اجتماعی (Social Media Ads)
یکی از مرسومترین انواع تبلیغات آنلاین، تبلیغات در شبکههای اجتماعی است. به دلیل درگیرسازی (Engagement) بالای کاربران شبکههای اجتماعی، این نوع تبلیغات جایگاه خاصی پیدا کرده است. نکته مهم در این نوع تبلیغات آنلاین آن است که باید متناسب با فرهنگ رفتار کاربران شبکههای اجتماعی در هر کشور تبلیغات، طراحی و اجرا شود. شبکههای اجتماعی بسیار زیادی در دنیا رواج دارند که شما باید روی پرکاربردترین آنها با علم کامل به تفاوت کاربران و امکانات هرکدام برنامهریزی کنید. همچنین پیامرسانهایی نیز وجود دارند که علاوه بر شبکههای اجتماعی، بسیار در ارسال تبلیغات شما موثر خواهند بود.
شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، آپارات، پینترست، گوگل پلاس و پیامرسانهایی مانند تلگرام، واتسآپ، بله، سروش.
به عنوان مثال باید بدانید، ارتباطی که در اینستاگرام با فالوئرهای خود برقرار میکنید بسیار بسیار متفاوت خواهد بود با ارتباطی که در لینکدین برقرار میکنید. متفاوت از نظر زمان ارسال پیام، فرکانس ارسال پیام، فرمت کلی پیام، ادبیات پیام و … . اشتباه بزرگ در این نوع تبلیغات آنلاین ارسال مزاحمتوار پیام تبلیغاتی در همه شبکههای اجتماعی و پیامرسانها به طور یکسان است بلکه باید استراتژیهای متفاوتی تنظیم کرد. در بسیاری از شرکتهای بزرگ برای هر کدام از شبکههای اجتماعی مهم به طور جداگانه مدیران تبلیغات در نظر گرفته میشود.
لینکهای همکاری در فروش (Affiliate Links)
نوع دیگری از تبلیغات آنلاین ایجاد سیستم همکاری در فروش است. به این معنی که کسانی که محصولات یا خدمات شما را در سایت خود معرفی میکنند، اگر این معرفی منجر به خرید کاربر در یک بازه زمانی شود بخشی را به عنوان کمیسیون به معرفیکننده ارائه میکنند. شما نیز میتوانید با توسعه ساختارهای فنی این کار، تبلیغات آنلاین بهتری داشته باشید.
محتوای ارتقایافته (Sponsered Content)
در این نوع از تبلیغات آنلاین که گاهاً در پلتفرمها یا شبکههای اجتماعی یا سایتهای محتوایی دیدهایم، شما میتوانید محتوا یا پیامهای تبلیغاتی که خودتان در آنها منتشر کردید را با پرداخت هزینه به ازای نمایش یا کلیک ارتقا دهید. به عنوان مثال اگر در اینستاگرام یا فیسبوک یک پیام تبلیغاتی ارسال کردهاید میتوانید با پرداخت هزینه آن پیام را جدا از بینندگان ارگانیک محتوایتان به افراد بیشتری برسانید. در کسبوکارهای ایرانی مثل دیوار نیز این موضوع هست و میتوانید آگهی تبلیغاتی خود را ارتقا دهید تا بیشتر دیده شوند.
پوش نوتیفیکیشن (Push Notification)
نوع نسبتاً جدیدی از تبلیغات آنلاین است که در آن با یک کاربر به خصوص میتوانید به طور دائم و شخصیسازیشده ارتباط برقرار کنید. مثلاً هنگامیکه کاربر به سایت شما آمد با کسب اجازه از ایشان میتوانید برای همیشه محتوای تبلیغاتی خود را روی مرورگر وب دسکتاپ یا موبایل برای او ارسال کنید. مثلاً برای یک کاربر مشخص که تازه جذب سایت شده تخفیفهای خاصی را به صورت نوتیفیکیشن ارسال کنید تا به مشتری وفادارتری تبدیل شود. پلتفرمهای هوشمندی در دنیا وجود دارند که ارائهدهنده خدمات پوش نوتیفیکیشن هستند که متاسفانه اکثریت آنها یا ایران را تحریم کردهاند یا با زبان فارسی سازگاری ندارند.
حالا که تا حدودی با موضوع تبلیغات آنلاین آشنا شده اید، اگر قصد راه اندازی سامانه ای با این موضوع را دارید میتوانید از دامنه هایی که با موضوع تبلیغات آنلاین در وبسایت رندمارت قرار گرفته استفاده کنید.
اگر در مورد دامنه اطلاعات کافی ندارید ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید :
دامنه چیست ؟
ویژگی اصلی منطقه و نشانی مدنظر شما باید این باشد که کاربر بدون دردسر بتواند آن را بیابد و ترجیح دهد بهجای اینکه به محل کسبوکار رقیبتان برود، پیش شما بیاید؛ چون شما نشانی راحتی دارید که مشتریتان آن را بهخاطر میسپارد و احتیاجی نیست خودش را بهدردسر بیندازد. همانطورکه میدانید، این آدرس، تنها به کسبوکار شما منحصر است؛ مثلاً بازار، خیابان 1، پلاک 1.
آدرس کسبوکار در دنیای اینترنت
نام دامنه چیست؟
IP چیست؟
بررسی اجزای دامنه
نام دامنه
پسوند دامنه
انواع پسوند دامنه
پسوندهای عمومی
دامنه net
پسوندهای اختصاصی
پسوندهای دامنه ملی
شاید شما هم پسوندهای دوحرفی برخی کشورها را بشناسید. دامنههایی مانند ir. که به کشور ایران و tr. که به کشور ترکیه تعلق دارد. باوجوداین، شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چرا برخی از دامنههای دوحرفی به کسبوکارها مربوط هستند؛ مانند tv. که مربوط به تلویزیون یا co. که مربوط به شرکتهاست! پس تکلیف اینها چیست؟
نکته مهم این است که اشتباه فکر میکنید؛ چراکه درواقع دامنه tv. به کشور تووالو (Tuvalu) و دامنه co. به کشور کلمبیا متعلق است که شبیهبودن پسوندشان به کسبوکارها، باعث شده است که این کشورها از فرصت استفاده کنند و از این طریق دامنه ملی خود را بفروشند. گفتنی است که این قبیل دامنهها فقط به این کشورها خلاصه نمیشود و میتوان به it ،.cc. و… نیز اشاره کرد.
ناگفته نماند برخی از کشورها مانند ایران تقسیمبندیهای مختلف و اختصاصی نیز ایجاد کردهاند؛ مانند id. یا ac. که درادامه، آنها را کاملاً توضیح میدهیم.
ir
طبق آمار رسمی ایرنیک (IRNIC)، تا سال 2019 بیش از یکمیلیون دامنه فارسی ثبت شده است. درادامه، جدول فروش کامل دامنه فارسی را آوردهایم:
معرفی انواع دامنه ملی ایران
co.ir
ایران
ac.ir
id.ir
org.ir
sch.ir
gov.ir
net.ir
نحوه ثبت دامین
نکات انتخاب نام دامنه
- نامی که انتخاب میکنید، نباید مشابه برندی معروف باشد؛ زیرا هنگام سئو و بهینهسازی بهمشکل برمیخورید یا ممکن است بهدلیل مسائل برندینگ، دامنه شما توقیف شود.
- نام دامنه باید بسیار کوتاه باشد؛ بنابراین، تاحدممکن آن را خلاصه کنید.
- نام دامنه انتخابی شما باید تلفظش آسان باشد و بهراحتی بتوان آن را حفظ کرد تا کاربران را بهدردسر نیندازد.
- تا حد ممکن سعی کنید نام فیلد کاری خود را در دامنه مدنظرتان بگنجانید. برای مثال، اگر درزمینه فروش دوچرخه فعالیت میکنید، از Docharkhe یا Bicycle در نام دامنه استفاده کنید.
- تاحدممکن در دامنه انتخابیتان از فاصله (خط تیره یا دَش) و اعداد استفاده نکنید.