7 قدم طلایی برای افزایش فروش دامنه

آموزشی

7 قدم طلایی برای افزایش فروش دامنه

در این مقاله به معرفی 7 قدم طلایی و بسیار ساده جهت افزایش فروش دامنه می پردازیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

با توجه به اینکه وبسایت رندمارت به صورت تخصصی بر روی موضوع خرید و فروش دامنه فعالیت میکند، همواره در حال تحقیق و یافتن راهی برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر بوده هم برای خود و هم برای کاربرانی که در وبسایت رندمارت فعالیت میکنند و کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در خصوص بالا بردن آمار فروش دامنه به شما عزیزان هستند. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه با چند حرکت ساده، شانس فروش دامنه های خود را افزایش دهید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
 

با این 7 قدم فروش خود را چند برابر کنید

 

دریافت مشاوره از کارشناسان رندمارت

قبل از ثبت هر دامنه، با  کارشناسان ما مشورت کنید. ارائه مشاوره به شما کاملا رایگان بوده و موجب تولید یک آگهی مناسب برای فروش دامنه های شما می شود. جهت ارتباط با مدیران و کارشناسان ما میتوانید از روش ارسال تیکت استفاده نمائید. جهت ارسال تیکت باید ابتدا در وبسایت رندمارت ثبت نام کنید و سپس از طریق پنل کاربری با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می دهند.



درج توضیحات کافی برای دامنه

برای دامنه های خود، توضیحات کافی درج کنید خریداران برای خرید یک دارایی، کالا یا خدمت، به پارامترهای مختلفی توجه میکنند. مناسب بودن قیمت بسیار مهم است اما نوشتن 2 خط توضیحات مناسب در خصوص کاربرد دامنه و مزایای آن، میتواند خریدار را به مجاب به خرید نماید. به عنوان مثال برای دامنه ای مانند bimarkala.ir  میتوانید اینگونه بنویسید : دامنه {نام فارسی دامنه} یک دامنه دو کلمه ای و زیبا جهت استفاده در زمینه فروش کالاهای پزشکی که از دو بخش بیمار و کالا تشکیل شده است ... تجربه ما در امر فروش دامنه میگوید که خریدار به توضیحات آگهی دقت میکند.

 

قیمت گذاری مناسب و منطقی

بر روی دامنه ی خود، قیمت نجومی و غیر منطقی نگذارید. قیمت های بسیار بالا و غیر منطقی، باید فرار خریداران شده و خریدار را وادار به انتخاب نام دیگری میکند. برخی دامنه ها واقعا ارزش خرید با قیمت بالا دارند اما همه خریداران توانایی خرید دامنه هایی باید قیمت ها بسیار بالا را ندارند. یک دامنه ی خوب ویژگی هایی دارد که در این مطلب با عنوان "یک دامنه خوب چه ویژگی هایی دارد" به آن اشاره نموده ایم.



بروز رسانی آگهی ها

آگهی های خود را در بازه های زمانی مشخص بروز کنید.به عنوان مثال هر هفته یا هر دو هفته یا به صورت ماهیانه. تاریخ بروز رسانی آگهی ها در جزئیات دامنه درج می شود. وقتی زمان زیادی از بروز رسانی یک آگهی گذشته باشد اثر منفی بر روی ذهن خریدار می گذارد و این تصویر به ذهن خطور میکند که این آگهی دارای اعتبار نیست. جهت بروز رسانی آگهی ها باید به لیست دامنه های خود در پنل کاربری مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از سرویس بروز رسانی خودکار رندمارت استفاده نمائید تا با انتخاب بازه های زمانی مشخص، آگهی های شما به صورت خودکار بروز رسانی شوند.



اشتراک گذاری آگهی

آگهی های خود را در سایر وبسایت ها، انجمن ها و تالارهای گفتگو، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها به اشتراک بگذارید. یکی از وظایف وبسایت رندمارت، اطلاع رسانی در خصوص درج آگهی ها می باشد اما اگر خودتان برای اطلاع رسانی آگهی خود هیچ اقدامی نکنید ممکن است شانس فروش دامنه به شدت کاهش یابد. هر دامنه دارای یک لینک مخصوص برای اشتراک گذاری می باشد که قابلیت اشتراک گذاری دارد.



وبلاگ نویسی

از وبلاگ ها استفاده کنید. وبلاگ ها به عنوان یک ابزار کاملا رایگان در زمینه ثبت آگهی های شما در نتایج گوگل بسیار مفید هستند. شما میتوانید در یکی از وبلاگهای ایرانی، به نوشتن مطالب مرتبط با دامنه اقدام کنید و در هر مطلب، یک لینک به آگهی خود در رندمادت بدهید. نتایج اینکار شما را شگفت زده می کند.



ارزش قائل شدن برای دامنه

دامنه یک دارای با ارزش است. برای دارایی های با ارزش خود وقت بگذارید. اگر فرصت یا مهارت نوشتن توضیحات را ندارید با کارشناسان ما در تماس باشید. ما میتوانیم به شما در نوشتن یک متن مناسب برای آگهی هایتان کمک کنیم.